Subject: AS Tallinna Lennujaam aeronavigatsiooniteenuse osutaja sertifikaadi muudatuse taotlus
From: "Tormi Loide" <[email-masked]>
To: Eve Härm <[email-masked]>
Cc: "Ilona Soitu" <[email-masked]>, "Maarja Alusalu" <[email-masked]>, "Priit Panksepp" <[email-masked]>, "Aleksandr Borovkov" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Dec 2023 17:05:18 +0300

Tere Eve

Seoses Irdtorni projektiga Kuressaare lennuväljal, esitame AS Tallinna
Lennujaam aeronavigatsiooniteenuseosutaja sertifikaadi muudatuse taotluse.
Üritasime seda teha ka LOIS-is, kuid antud juhul ei olnud meil mitte
ühtegi lahtrit võimalik muuta (pilti või veateadet, mida teiega jagada, ei
ole – lihtsalt lahtrid ei avanenud. Proovisime mitme veebilehitsejaga,
kuid see ei parandanud olukorda)

Seega edastan  taotluse e-kirja teel.

Muudatuse sisu:
eemaldada sertifikaadilt Kuressaare lennuinfoteenus, Kuressaare
aeronavigatsiooniline mobiilteenindus (õhk-maa-side) ning
aeronavigatsiooniline fikseeritud teenindus (maa-maa-side)

Selguse huvides, muudatused peaksid käima kooskõlas EANS taotlusega, kus
nemad võtavad eelpool mainitud teenused enda sertifikaadile.

Planeeritud rakendamise tähtaeg on märtsi lõpp 2024.

Ühtlasi, palun muuta ka kontaktid – TLL kontaktiks on Ilona Soitu. AS
Tallinna Lennujaam ametlik aadress on  Tartu mnt 101, 10112 Tallinn

Tormi Loide | Tallinna lennuvälja käitusjuht

+372 6058121, +372 53331671 | [email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2025 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu,
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri.