Subject: E24-7_VT2167_Kooskõlastuse_taotlus_ tee nr 22180
From: "Ivo Rohula" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 16:16:57 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
rajada: Rukkilille tn DP ala sidevõrguga liitumine. Kolga küla, Nõo vald, 
Tartu maakond. VT2167

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades üldasendiplaan või meili 
teel vabas vormis.

Projekti dokumendid manuses.

Sidetorustiku paneme hiljuti kooskõlastatud elektrikaabli kõrvale. Palume 
võimalusel kiiret tagasisidet, et saaksime maalepingud samaaegselt töösse 
panna.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

OÜ Ovipro

56761280