Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 16:06:12 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/04021 aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe 
küla, 11 Tallinna ringtee T17// T18// T19// T41// T43// Nurgavälja// Raba 
tee 1 (Soodevahe Juurdepääsutee 2 OS05005) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Infragreen OÜ (registrikood 16740489) 
esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) ehitisregistri 
kaudu taotluse nr 2411271/04021 Harju maakonda Rae valda Rail Balticuga 
seonduvalt Soodevahe laoplatsi juurdepääsutee ehitamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971872>  (menetlus nr: 
424957), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister