Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 11:58:44 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05239 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Sagadi küla, Peitre (elamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- tuleohutus Keskkonnaamet- Lahemaa 
Transpordiamet- kinnistu külgneb avalikult kasutatava tee kaitsevööndiga

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26969637>  (menetlus nr: 
429106), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister