Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 18:17:34 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 1911271/25633 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11301 Lagedi tee// 
Betooni tänav L1// Kivi tänav, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kivi 
tänav, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, Kivi tänav, Harju maakond, 
Rae vald, Lagedi alevik, Betooni tn 12// Betooni tänav L1// Jaama tn 4// 
Kivi tn 1// 10// 12// 5// 6// 8// Kivi tänav, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, 11301 Lagedi tee// 11301 Lagedi tee L1// Jaama tn 3// 4a// 
Jaama tänav L1// Kivi tn 4// Kivi tänav// Silla, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, 11301 Lagedi tee// Kivi tn 2// Kivi tänav, Harju maakond, Rae 
vald, Lagedi alevik, Kivi tänav, Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 
11301 Lagedi tee// Kivi tänav (sõidutee, kõnnitee, tänavavalgustus, 
külmaveetorustik, kanalisatsioonitorustik, sidekanalisatsioon, sademevee 
kanalisatsioon, tänavavalgustuse maakaabelliin, tuletõrjevee hüdrant, 
Hüdrant) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26967137>  (menetlus nr: 
194555), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister