Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 11:12:26 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04956 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Kaasiku küla, Paju-Allika, Harju 
maakond, Saue vald, Kaasiku küla, Paju-Allika, Harju maakond, Saue vald, 
Kaasiku küla, Paju-Allika (Üksikelamu, Piirdeaed, Kogumismahuti) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kaasiku küla, Paju-Allika - Üksikelamu, 
Piirdeaed, Kogumismahuti

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26966166>  (menetlus nr: 
428478), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister