Subject: Reklaami eemaldamine (riigitee nr 11420 Saku - Laagri km 2,746 riigitee)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 27 Apr 2024 22:44:21 +0300

Tervist!

Vabandame tekkinud segaduse pärast. Oleme alustav ettevõte ning ei teadnud, 
et sinna ei tohi reklaami üles panna (riigitee nr 11420 Saku - Laagri km 
2,746 riigitee).

 Suhtlesime seal samas oleva maa omanikuga ja jäime ootama tema poolset 
nõusolekut.

 Maa omanik palus püsti pandud banneri teisaldada ning plaanisime seda teha 
sellel nädalavahetusel (27.04.2024-28.04.2024).

 Banner koos alusega sai teisaldatud asukohast (riigitee nr 11420 Saku - 
Laagri km 2,746 riigitee) 27.04.2024 kell 21:44.

 Lisame ka pildid manusesse, kus on näha, et antud kohas enam meie reklaami 
alusega püsti ei seisa.

 Vabandame veelkord tekkinud olukorra pärast ja kahetseme, et ei uurinud 
eelnevalt seadust, oleme järgmine kord targemad ja õpime vigadest!

Parimat soovides

PixRent