Subject: 6-1/11/20-33 Avaliku väljapaneku teade
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 14:12:25 +0300

Vastavalt planeerimisseaduse § 135 lõikele 6 teatame, et Haapsalu 
Linnavalitsus võttis 21. juuni 2023 istungil korraldusega nr 650 vastu 
Haapsalu linn, Tallinna mnt 87 ja 87a kinnistute detailplaneeringu (koostaja 
Arhitektuuribüroo Tale OÜ, töö nr 21HPS).

Detailplaneering avalikustatakse ajavahemikul 20.05.2023 – 04.06.2024 (k.a). 
Planeeringuga saab tutvuda Haapsalu linnavalitsuse fuajees esmaspäevast 
neljapäevani kl 8.00-17.00, reedeti kl 8.00-16.30 (detailplaneeringu kausta 
küsida administraatorilt) ning Haapsalu linna kodulehel 
(https://www.haapsalu.ee/avalikustamisel-olevad-detailplaneeringud).

Avaliku väljapaneku jooksul on igal isikul võimalus avaldada 
detailplaneeringu osas arvamust e-posti aadressil [email-masked] või 
posti teel aadressil Posti tn 34, Haapsalu 90504. Arvamusi saab esitada kuni 
04.06.2024.

Korteriühistutel palume antud teade edastada kõigile korteriomanikele.

Parimate soovidega,

Alice Laanemägi
Planeeringute spetsialist
Volitatud arhitekt 7
Haapsalu Linnavalitsus