Subject: FW: Rail Baltica ja riigiteel nr 27 Rapla-Järvakandi-Kergu km 23,6-24,5 asuva Ahekõnnu viadukti põhiprojekti esitamine
From: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Viktor Kisseljov" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 13:54:13 +0300

Tere

Palun registreerida:
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/caseFile/8ed2f438-b5c9-4430-a9bb-67
49e962dea4>
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/caseFile/8ed2f438-b5c9-4430-a9bb-674
9e962dea4

Teadmiseks mulle.

Parimat

Kaarel

From: Vahur Loo <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 25, 2024 11:07 AM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]>
Cc: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Subject: Rail Baltica ja riigiteel nr 27 Rapla-Järvakandi-Kergu km
23,6-24,5 asuva Ahekõnnu viadukti põhiprojekti esitamine

Tere

Rail Baltic Estonia OÜ esitab Transpordiametile vastavalt koostöölepingus
kokku lepitule Ahekõnnu maanteeviadukti põhiprojekti.

Manuses kiri, mis sisaldab viiteid projektdokumentatsioonile ja lisadele.

Vastavalt 31.10.2023 projektikoosolekul kokku lepitule on kirjas välja
toodud ka suurema truubi nõue.

Link projektile sisaldub kirjas. Parool: „ahek“

Tervitades

Vahur Loo | Rail Baltic Estonia OÜ

Vanemprojektijuht | +372 5302 9530