Subject: Küsimus
From: FlightClaims OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 12:30:00 +0300

Tere

Pöördun Lennuameti järgmise peamise ja lihtsa küsimusega.

Milline on parim lennuandmebaas, kust kõiki olulisi lennuandmeid järgi 
vaadata?

Oleme seni kasutanud FlightAware ja Flightradar24 andmebaase, ent 
FlightRadar ei näita näiteks meie jaoks olulist lennuki väravatesse 
saabumise aega ning FlightAware'is pole see samuti alati kirjas. Need 
mõlemad baasid ei näita ka millal tehti lennuki uks lahti et lubada 
reisijatel lennukist väljuda ning mõlemas puuduvad ka andmed lennutõrgete 
põhjuste kohta. Kas mõni avalikult kättesaadav lennuandmebaas üldse kajastab 
seesuguseid andmeid ja kas andmed lennuki ukse avamise kohta on 
kättesaadavad ainult lennukiraamatust, mida täidab piloot pärast igat lendu?

Palju tänu vastuse eest ette.

Head saabuvat nädalavahetust soovides
 <https://www.facebook.com/martin.mironov.73/> Martin Mironov
Seaduslik esindaja
 <https://ariregister.rik.ee/est/company/14344660/FlightClaims-O%C3%9C?search_id=851bfe4&pos=1> 
FlightClaims OÜ
+372 5891 8943 (kõnede vastamine toimub eelkokkuleppe alusel)
 <https://lennunouded> https://lennunouded.ee

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: See e-kiri ja selle manused on adresseeritud üksnes 
asjaomas(ele/tele) isiku(le/tele) ja võivad sisaldada konfidentsiaalset 
teavet või teavet, mille avaldamine on FlightClaims OÜ 
privaatsuspoliitikaga, lepinguga ja/või seadusega piiratud. Juhul, kui olete 
saanud selle e-kirja ekslikult või Te pole selle nimetatud saaja, palume 
Teil teavitada viivitamata sellest sõnumi saatjat ja viivitamata kustutada 
selle e-kirja koos kõigi selle manustega oma arvutisüsteemist.

15741:762096