Subject: Kooskõlastus: Tartu Tudengipäevad kevad 2024: Volber
From: "Lennart Puksa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 13:38:10 +0300

Lennart Puksa saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks
epostiga edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.

Teil on kuni  28.05.2024 13:38:10 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=wq67jw
ixenecky9

Lennart Puksa  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 28.05.2024 13:38:10 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=wq67jw
ixenecky9

Kirja algtekst:
Tere

Palun kooskõlastust korraldatavale üritusele, mille raames soovitakse
sulgeda
Emajõel liiklust Kaarsilla ja Rahu silla vahel. Kuna teade tuli üsna
hilja,
siis palume kooskõlastust võimalikult kiiresti,
et saaksime jõeliiklejate grupile teavituse laiali saata.

Lugupidamisega
Lennart Puksa
kultuuriosakonna peaspetsialist
Tartu Linnavalitsus
736 1355 / 5854 0214
[email-masked]

Avaliku ürituse registreerimise teade 2024
Taotlus: 18.04.2024

Taotleja info
Nimi: Eliis Turvas
Taotluse sisu
Korraldaja on juriidiline isik:   Ei
Korraldaja kontaktandmed (e-post ja telefon):   [email-masked] ja
56636802
Elukoht:
Ürituse nimi:   Tartu Tudengipäevad kevad 2024: Volber
Ürituse toimumise koht (lisada liikumismarsruut skeemina):   Kaarsild ja
Emajõgi
Ürituse vorm (spordivõistlus, kontsert, etendus, laat, vm):   Kontsert
Ürituse sisu:   Volbriöö raames antakse võim Tartu tudengitele ja selle
puhul
korraldab Tartu Tudengipäevade meeskond võimsa show Kaarsillal, mis on
traditsiooniks juba üle 10 aasta. Üritus on kõigile pealtvaatajatele
tasuta.
Esinema tuleb Trad.Attack! ja võimsa tuleshow eest hoolitseb Tulekild.
Eeldatav osavõtjate koguarv (osalejate ja publiku koguarv):   5000
Ürituse toimumise kuupäev(ad):   30.04.2024
Ettevalmistusaeg: 06:00-23:00
Alguse kellaaeg:   23:00
Lõpu kellaaeg:   00:00
Koristusaeg:   00:00-06:00
Ajavaliku põhjendus, kui üritus toimub ajal, mil kehtivad kõrgendatud
piirangud
müra ja valgusefektide suhtes:   Kontsert kestab umbes 45 minutit, seega
lõpetame muusika- ja tuleshow enne südaööd.
Inventari (lava, tribüün, telk vms) paigaldamine:   Jah
Inventari kirjeldus ja mõõdud (lisada inventari asendiplaan):   Ühele
Kaarsilla
poolele tuleb 3mx12m suur lava. Emajõe mõlema kalda poolele tuleb kaks
2mx2m
suurused alused/lavad (kokku 4 alust), kuhu lähevad tantsijad tantsima.
Aluste/lavade kõrgus maapinnast oleks umbes meeter kuni poolteist meetrit.

Tuleb ka üks 3x3m suurune telk, millest saab tehnikatelk. Kaarsilla
piirame me
umbes pooleteist meetri kõrguste aedadega, et takistada inimeste liikumine
läbi
Kaarsilla.
Alaplaan: https://kaart.delfi.ee?bookmark=b933e76e67cd8cb556ca0989e2cc1ffd

Reklaami või muu teabekandja eksponeerimine:   Jah
Reklaami/teabekandja kirjeldus (lisada illustreeriv kujutis):
Reklaammaterjalid tulevad Kaarsillale ja lavale - lava külge riputame
Tartu
Tudengipäevade bännerid ja lava tagaseina läheb Tartu Tudengipäevade
backdrop.
Liikluse / parkimise ümberkorraldamise või tänavate sulgemise vajadus:
Jah
Liikluse ümberkorraldamise sisu ja korraldust tagava isiku nimi ning
kontaktandmed (lisada liiklusskeem ja teavitusplaan):   Soovime sulgeda
ühe
poole Kaarsillast 30.aprillist kell 06:00 kuni 1.maini kell 06:00 - lava
ehitus
algab nii vara ja lõppeb nii kaua. Terve kaarsilla sooviks sulgeda
30.aprill
kell 22:30-00:00. Kaarsilla sulgeme me ise aedadega ja paneme aia külge
lamineeritud sildid, kus on kirjas, mis kellast kellani on läbikäik
suletud.
Liikluse ümberkorralduse osas teeme koostööd Lõunaliiklusega. Esitan
hetkel
sellise liikluskorraldus plaani, kus on sees Kaarsilla sulgemine, aga seda

tegelikult teeme meie ise. Muidu aga jääb plaan liikluse ümbersuunamise
osas
samaks. 29.04. paigaldab Lõunaliiklus Vabaduse pst peatumiskeelu märgid.
30.04.
kell 22.30-00.30 Vabaduse pst liikluse sulgemine (v.a bussidele ja Poe tn
elanikele).
Soovime sulgeda ka Emajõe kell 22:00-00:30. Kell 22:30-00:00 tulevad
kohale
Luunja vabatahtlik jõepääste.
Turvateenuse osutamine:   Jah
Turvateenuse osutaja ja kontaktandmed (lisada turvaplaan):   Turvateenust
osutab
Eventtime ja kontaktisik on Kaarel Lehtoja (telefoninumber: 56273074).

Pürotehnika kasutamine:   Jah
Pürotehnika kirjeldus (pürotehnilise toote klass):   Pürotehniliste
lahenduste
väljamõtlemisega teeme koostööd Tulekilluga. Tulekild on ise juba ühendust

võtnud Tartu linnaga ja kooskõlastab kasutatavad tulelahendused linnaga.
Kaubandustegevuse korraldamine:   Ei
Tasuta toitlustamine või tasuta toidu/joogi pakkumine:   Ei
Helitehnika kasutamine:   Jah
Helitehnika kirjeldus (märkida võimsus):   u 22kW
Elektri kasutamine linna võrgust:   Jah
Elektri vajaduse kirjeldus (võimsus, kaablid, pistikupesad):   Kasutame
minimaalselt linna kilpe, aga üldiselt kasutame 75kVA generaatorit.
Muud olulised andmed (koristusteenus, üritust teenindava transpordi
ajutine
parkimine Raekoja platsil jms):   Viime Emajõe kallastele 3 olmeprügikasti
ja 3
panditaara jaoks mõeldud prügikasti. Prügikastid ja prügikastiraamid saame

Tartu Loodusmajalt. Kogutud taara viime peale üritust panditaara
tagastuspunkti. Olmeprügi jaoks oleme aadressile Kalevi 24 toonud
prügikonteinerid, kuhu saame prügi viia ja hiljem viiakse olmeprügi
selleks
ettenähtud kohta. Lisaks prügikastidele käime pärast ala veel ise läbi ja
kogume maha jäänud prügi ja pudelid/purgid kokku.
Tulekild on suhelnud juba omalt poolt politsei, pääste ning linnaga seoses

tuleshowga.

Keskkonnahoidlike nõuete täitmine
Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendi minimaalseid nõudeid on
korraldajatel täita kohustuslik. Palun kirjutage, kuidas plaanite enda
ürituse
raames keskkonnahoidlikust igas alljärgnevas kategoorias tagada (lähtudes
vähemalt iga teema miinimum nõuetest). Lisainfo ja abimaterjalid on
leitavad
siit
Kategooria: Materjalid ja ostud

Miinumunõuded:
1) Nimekaardid, käepaelad, sildid ja muud trükitavad materjalid (nii
materjalide disain kui ka valik) peavad olema korduskasutatavad.Tehke
esemete
tagastamine külastajale lihtsaks ja selgelt arusaadavaks.
2) Meenete, kingitustena ei jagata ühekordse kasutusega asju, v.a toit.
3) Sündmuse läbiviimiseks vajaminevad esemed peavad olema
korduskasutatavad.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Nimekaardid
on tiimil taaskasutatavad.
Mingeid disainelemente ei tule meile.

Kategooria: Toitlustus, veekasutus

Miinumunõuded:
1) Kasutage alati korduskasutatavaid nõusid, söögiriistu ja
serveerimislahendusi
2) Ühekordsete joogikõrte, segamispulkade(sh ka puidust) ja
kokteilikaunistuste
kasutamine ei ole lubatud.
3) Toitude ja toitlustajate valikul veenduge, et vähemalt üks pakutav roog
on
100% taimne (vegan). Toidule keskendunud sündmustel kaasake vähemalt paar
täistaimseid roogi pakkuvat toitlustajat.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:   Ei paku

rahvale ei toitlustust ega veekasutust. Artistile pakutav toit
serveeritakse
korduvkasutatavates nõudes. Jook serveeritakse klaaspudelites.
Kategooria: Jäätmekäitlus

Miinumunõuded:
1) Jäätmete liigiti kogumine peab olema korraldatud nii sündmuse
osalejatele,
korraldajatele kui ka kauplejatele.
2) Külastajatelt jäätmete kogumise liigid sõltuvad sündmuse iseloomust.
Kindlasti tuleb koguda eraldi pakend, biojäätmed, panditaara ja
segaolmejäätmed. Sündmusel kasutatakse jäätmekonteinerite tähistamiseks
kindlaid tähistusvärve.
3) Liigiti kogutud jäätmed tuleb üle anda jäätmekäitlejale liikide kaupa,
paludes käitlejalt raportit kogutud kaalu ja ringlussevõtu osakaalu kohta.

Segaolmejäätmete osas küsige kogutud jäätmete kaalu ja käitlusviisi.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:   Meie
poolt
tekkiv prügi on olmeprügi ja selle jaoks toome meile olmeprügikasti. Prügi

viime pärast selle ettenähtud kohta.
Kategooria: Transport

Miinumunõuded:
1) Külastajatele tuleb jagada infot erinevate transpordivõimaluste kohta,
mis
on alternatiiviks üksi autoga tulemisele. Igale infokandjale,
promomaterjalile
ja sündmuse kirjeldusele lisada soovitus tulla sündmusele
ühistranspordiga,
rattaga või jalgsi.
2) Sündmuse toimumiskohas peab olema rataste lukustamise võimalus. Kui
seda
sündmuse alal ei ole, tuleb luua ajutine rattaparkla.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:   Kuna
sündmus
toimub kesklinnas, Kaarsillal, siis inimesed, kes soovivad tulla üritusele

ratastega, saavad jätta oma ratta Raekoja platsi lukustamis võimalustega
kohtadesse või Kaubamaja lähedal olevatesse lukustamis võimalustega
paikadesse
ning sealt on maksimaalselt viie minutiline jalutuskäik Kaarsillale.
Kategooria: Energia, ressursitõhusus

Miinumunõuded:
1) Reguleerige energia kasutamist. Mitmepäevase sündmuse külastajate
välisel
ajal viige elektrikasutus toimumispaigas minimaalseks viisil, mis ei
takista
sündmuse toimumist.
2) Eelistage püsiva elektriühenduse lahendusi, kui sündmuse toimumispaik
seda
võimaldab.
3) Vältige ressursside raiskamist. Korraldaja peab sündmuse ajal ja järel
jälgima, et ei tekiks ressursi kadu.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Kasutame
generaatorit. Jälgime, et ei tekiks ressursikadu.
Kategooria: Arvestamine ümbruskonna ja kogukonnaga

Miinumunõuded:
1) Sündmuse territoorium peab pärast sündmust jääma sama heasse seisukorda
kui
enne seda.
2) Maastikule tekitatud kahju tuleb heastada.
3) Ümberkaudsete kinnistute omanikke teavitatakse toimuvast üritusest
vähemalt
üks nädal varem.
4) Kõrgema kategooria (F3 ja F4) ilutulestikku ei ole lubatud kasutada.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:   Enne
ürituskohast lahkumist veendume, et see jäi samasse heasse seisukorda kui
enne
seda.
Kõrgemat kategooria iliutulestikku me ei kasuta.
Kategooria: Kommunikatsioon

Miinumunõuded:
1) Keskkonnahoiuga seotud reeglid peavad külastajatele olema edastatud ja
avalikult kättesaadavad vähemalt nädal enne sündmust.
2) Partneritele peavad keskkonnahoiuga seotud reeglid olema edastatud
kirjalikult koostöökokkulepete sõlmimisel või piisavalt varakult enne
sündmuse
toimumist, et neil oleks võimalik keskkonnahoiu reegleid täielikult
täitma.
3) Selgitage külastajatele ja partneritele keskkonnareegleid ning
-juhiseid ka
kohapeal sündmuse ajal.

Kuidas plaanite selles kategoorias keskkonnahoidlikkust tagada?:
Selgitame
külastajatele keskkonnareegleid.
Täitja kontaktinfo
Nimi: Eliis Turvas
E-post: [email-masked]
Telefon: 56636802

Kinnitan esitatud andmete õigsust.

Käosolevas teates märgitud avaliku ürituse korraldajana olen teadlik Tartu

Linnavolikogu määrusest nr 60 "Avalike ürituste korraldamise ja pidamise
nõuded" tulenevatest nõuetest.

 - Turvaplaan tudengivolber.pdf - 088-24-Vabaduse pst.pdf - Volber 2024
Tulekild tuleelementide loetelu.pdf