Subject: Projekti kooskõlastamine (P23067)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 14:02:58 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel koostanud
projekti koondnimetusega „Saeveski teed“.

Projekt sisaldab Saeveski tee ristumiskohta kõrvalmaanteega.

Saeveski tee ristub Jõuga-Raadi 13150 kõrvalmaanteega kilomeetril 4,79.
Ristumiskoht asub Ida-Viru maakonnas, Alutaguse vallas, Ongassaare külas.

Käesolevaga palume tutvuda koostatud projektmaterjalidega ja need
kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>