Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine,
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Annika Matson" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:44:49 +0300

Tere,

Hepta Group Energy OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel 
elektritööprojekti "Tallinna mnt 36a liitumine madalpingel, Aruküla alevik, 
Raasiku vald, Harju maakond", töö nr.LC0234. Projekt oli kooskõlastatud 
Transpordiametiga 08.01.2024, kooskõlastuse nr.  7.1-2/24/25683-2. Projekt 
oli kinnitatud ja ehitajale üle antud, kuid ehitajalt tuli info, et nad ei 
saanud 11304 Aruküla-Kostivere tee lõik 7 kinnistul oleva kõnnitee all 
kinnisel meetodil läbi minna, kuna kivine pinnas ei lase puuri seal juhtida. 
Tegime projekti ümber nii, et maakaabel paigaldatakse lahtisel meetodil kogu 
ulatuses. Varsti peaks tulema ka Raasiku valla kooskõlastus uuele 
lahendusele (võtsin ühendust Arvo Täks´oga telefoni teel ning tema sõnul 
hetkel vormistatakse dokumentatsioon). Soovime uuendada ka kooskõlastus 
Transpordiametiga. Tean, et menitlemiseks teil on vähemalt 30 päeva aega, 
aga kuna ehitajatel on projekti tähtaeg juba saabumas, palun pöörata 
tähelepanu minu kirjale ja vastata esimesel võimalusel. Saadan uut 
kooskõlastamise taotlust.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>