Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 14:59:01 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02757 aadressile Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, Elastra, 
Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, Elastra (küün (varemed), laut) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.6. Ehitusõigusi kitsendavad kinnistul 
riigitee /11345 Rahula-Saku tee/ kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast); keskpingeliini // kaitsevöönd (10 m liini teljest) ja 
puurkaevu /PRK0001535/ sanitaarkaitseala (R 50 m). 1.7. Kinnistule ulatub ka 
puurkaevu /PRK0030352/ sanitaarkaitseala (R 50 m) ning ehitustegevusel tuleb 
arvestada olemasolevate tehnovarustuse trassidega: elektrimaakaabelliin 
kaitsevööndiga (1 + 1 m); sidekaabel kaitsevööndiga (1 + 1 m) ja veetoru. 
4.1. Asendiplaanil näidata kommunikatsioonide liitumispunktide asukohad ning 
vee-, kanalisatsiooni ja elektrivarustuse lahendus. Tehnovõrkude valdajatelt 
taotleda vajadusel liitumiseks tehnilised tingimused. 6.4. 11345 Rahula-Saku 
teelt (71801:003:1098) olemasoleva juurdepääsu rekonstrueerimisel arvestada 
kliimaministri 17.11.2023 määrusega nr 71 Tee projekteerimise normid ja 
vajadusel Transpordiameti seatud tingimustega ning lahendused kooskõlastada 
puudutatud tehnotrasside valdajatega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26951973>  (menetlus nr: 
423363), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 29.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister