Subject: Kauksi fiidri 20kV rekonstrueerimine ja Rannasalu tee 113 liitumine. Alutaguse vald, Ida-Viru maakond. Tööprojekt LR8973
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>, "Alutaguse Vald" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 18:49:59 +0300

Tere

Palume kooskõlastada elektripaigaldise projekt, millega on ette nähtud 
teostada: Kauksi fiidri 20kV rekonstrueerimine ja Rannasalu tee 113 
liitumine. Alutaguse vald, Ida-Viru maakond. Tööprojekt LR8973

Projekti eesmärk on piirkonna elektrivõrgu varustuskindluse suurendamine. 
Projektiga demonteerime keskpinge õhuliini ning asendame selle uue 
maakaabliga. Samuti asendame vanad alajaamad ja seoses sellega 0,4kV 
elektrivõrgu ühendused.

Dokumentatsioon on suure mahu tõttu laetud Onedrive keskkonda ning on 
kättesaadav siit: 23-92 14.01 426290 Katase, Rannasalu tee, 113, 1 osa. 
LR8973 <https://1drv.ms/f/s!Aufzu56UAwSvhJA2xx08mSnv1qIghg?e=9tEalQ>

Tingimused on keerukad, kuid objekt on lahendatud projekteerija nägemuse 
järgi võimalikult parimal moel.

Palun sobivusel anda nõusolek digiallkirjastades dokumendid või meili teel 
vabas vormis.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280