Subject: FW: Kiili vald, Papi ja Papimetsa kinnistute kogujatee küsimus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 12:45:08 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 11, 2024 12:44 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Kiili vald, Papi ja Papimetsa kinnistute kogujatee küsimus

Tere.

Saadan telefonivestluse juurde selgitava pildi. Küsimus on selles, kas tee
15 nõlva alla on vaja reserveerida maa:

*	Ainult hoolde jaoks (nõlva niitmine), laius ca’ 3 meetrit.
Niitmist saaks teha ka planeeritavalt kogujateelt.
*	Kraavi ja hoolde jaoks, hinnaguliselt hooldele 3 meetrit +
kraavile 4 meetrit.
*	Ja kui kraavi on vaja, siis kas tee 15 poolt vaadates on
“nõlv-kraav-hooldemaa” või “nõlv-hooldemaa-kraav”. Üle kraavi nõlva niita
on veidi keerulisem, nõlv läheb seal päris kõrgeks.

Tervitades

Tarmo Sulger

Stratum OÜ

5089091