Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 00:58:22 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/30024 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe küla, 11340 
Tallinn-Saku-Laagri tee// Jälgimäe tee L6// Kaili tee// 2, Harju maakond, 
Saku vald, Jälgimäe küla, Jälgimäe tee 51// L6// Kaili tee, Harju maakond, 
Saku vald, Jälgimäe küla, Kaili tee, Harju maakond, Saku vald, Jälgimäe 
küla, Kaili tee 2 (Kõnnitee ja sõidutee, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrjeveehoidla) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
2 esitame ehitusloa eelnõu arvamuse avaldamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26945011>  (menetlus nr: 
330324), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister