Subject: Teabenõue Hiiumaa-Saaremaa vahelise jäätee kohta
From: Maano Saareväli <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 13:42:39 +0300

Tere

Soovin teavet, millal viimati oli rajatud ja avatud Hiiumaa ja Saaremaa
vaheline jäätee, mille Saaremaa poolne ots algas Jõiste külas Kalda
kinnistult (katastritunnus 40302:001:0590). Käesolev teabenõue oli
esitatud ka Saaremaa Vallavalitsusele, kuid nende vastuse kohaselt valdab
jääteedega seotud informatsiooni Transpordiamet.

Palun teabenõudele vastata elektrooniliselt.

Lugupidamisega

Maano Saareväli
Vandeadvokaat
Advokaadibüroo Sirk ja Saareväli
Vabaduse pst 59, Tallinn 11211
Tel: +372 6586 492; mob: +372 50 747 30
e-mail: [email-masked]

Edastatud informatsioon on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole e-kirja
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine, kopeerimine,
levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on rangelt keelatud.
The information transmitted is confidential. If you are not the recipient
hereof, please contact us immediately and delete this email! Any
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
strictly prohibited.