Subject: Suunaviidad Liblikamaja
From: "Oliver Ehte" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 13:09:53 +0300

Tere

Olen Oliver Ehte ja kirjutan Teile OÜ Kiisamaa seiklus- ja looduspargi 
esindajana. Asume Koonga külje all ja üsna Lääneranna valla piiril ning 
meile kuulub Eesti ainuke Liblikamaja. Mure, miks pöördun Teie poole 
puudutab Liblikamajja suunamist ja vastavat märgistamist lähedal asuvatel 
maanteedel. Nimelt soovime infot selle kohta kuidas tekivad ristmikutele 
liiklusmärgid "Suunaviit LM 634"? Oleme juba aastaid nendest väga huvitatud 
Pärnu-Jaagupis, Ahastes ja Koongas, et need suunaks möödasõitvaid seiklejaid 
ja turiste meie loodusparki. Kuidas neid taotleda? Kas sellega kaasneb 
taotlejale kulu? Kas taotlemiseks on erinõudeid? Kui märkide soovitavad 
asukohad jäävad eri valdade piiridesse, mis sellisel juhul teha? Ühesõnaga 
igasugune informatsioon, mis puudutab antud teemat on meile huvipakkuv.

Tagasisidet oodates

Lugupidamisega

Oliver Ehte

OÜ Kiisamaa seiklus- ja looduspark