Subject: RE: Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Merike Joonsaar'" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 12:41:12 +0300

Tere

Esitame kooskõlastamiseks parandatud Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee
põhiprojekti. Materjalid asuvad projektipangas:
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicr
osoft_com/EpPE2t4NUbZCjka1aDUgKl8BUi6nSnb71S2oof6KSdP8rg> 23022 Tehase tee
2 JJT

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 22. veebruar 2024 18:12
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti kooskõlastamine

Tere

Esitame kooskõlastamiseks Tehase tee 2 jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti.
Materjalid asuvad projektipangas:

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349