Subject: Orissaare Sadama navigatsioonimärgistuse täiendamise ettepanek
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 11:45:30 +0300

Tere,

Mina olen Jürgen Visnapuu, Orissaare väikelaevasadama kapten ning
ühtlasi Hiiumaa Ametikooli Väikesadama spetsialisti õppekoha tudeng.

Orissaare sadamas on aastakümnete jooksul välja kujunenud kohalike
ujumiskoht sadamakai peal.
Nüüd, kui oleme viimastel aastatel sadamas arendustöid teostanud ning
laevaliiklus nii meie kui körvalasuva Uisusadama raames kasvuteel, siis
näeme ohu kohta (on esinenud reaalselt ohtlikke olukordi)ja püüame seda
ennetada ning seetöttu ka alljärgnev ettepanek, mida sooviksime
Transpordiametiga kooskõlastada.

Meie ettepanek oleks paigaldada poole sadamakai peal asuva ujumiskoha ja
punase toodripoi vahele roheline toodripoi, mis on selge märk
laevajuhtidele, et nad hoiaksid sadamasse sisenemisel ja väljumisel
punase ja rohelise poi vahele ning ei kipuks alasse, kus vöib olla
ujujaid. Joonis lisatud manusesse.

Meil on omal olemas ka üks töiesti terve ja toimiv roheline toodri poi,
mille saaksime sinna kasutusse vötta.

Jääme teie konstruktiivse tagasiside ootele.

Heade soovidega
Jürgen Visnapuu
5373 9913