Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 14:37:30 +0300

Tere!

Paide Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17017 
aadressile Järva maakond, Paide linn, Allikjärve küla, 15120 Roosna-Alliku - 
Järva-Jaani tee// 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee// Rava metskond 419// 
Roosna-Alliku alevik, Nooruse tänav// Saare tänav, Järva maakond, Paide 
linn, Roosna-Alliku alevik, Saare tn 5// Saare tänav, Järva maakond, Paide 
linn, Roosna-Alliku alevik, Saare tn 1// Saare tänav (Veetorustik, Saare tn 
5 veetorustik, Saare tn 1//3 veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajab pädeva asutuse kooskõlastust

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26940049>  (menetlus nr: 
396810), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Paide Linnavalitsus) või menetleja (MAREK KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister