Subject: [Webdesktop:] Maaparandussüsteemi registreerimine - Vana-Kasemäe mets
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 10:55:01 +0300

Reg nr: 6.1-5/2122-2
Reg kp: 03.04.2024
Lühisisu: Maaparandussüsteemi registrisse kandmisega loetakse 
maaparandusseaduse § 99 lõike 1 alusel kasutusluba Vana-Kasemäe mets 
maaparandussüsteemile antuks.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Mikk Lustmets

-- 
Lugupidamisega,

Mikk Lustmets

peaspetsialist
Lõuna regiooni Tartu esindus
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]; [email-masked]
+372 5377 5950
Tähe 4 / 50103 Tartu / Tartumaa
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.