Subject: [Webdesktop:] Hinnang maaparandussüsteemi seisukorrale - Tartumaa Elva vald Metsalaane küla Vana-Kasemäe KÜ
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 16:20:01 +0300

Reg nr: 6.1-5/132
Väljaandja: Põllumajandus- ja Toiduamet
Otsuse liik: MAAPARANDUS otsus
Sisu: Põllumajandus- ja Toiduamet on tuvastanud Tartumaal Elva vallas 
Metsalaane külas ja Nõo vallas Vissi külas asuva maaparandussüsteemi, mille 
reguleeriv võrk asub katastriüksustel 33101:003:0486, 33101:003:0641 ja 
52801:001:1024 ning mille eesvool asub katastriüksustel 52801:001:1024 ja 
52801:004:0176.

-- 
Lugupidamisega,

Mikk Lustmets

peaspetsialist
Lõuna regiooni Tartu esindus
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]; [email-masked]
+372 5377 5950
Tähe 4 / 50103 Tartu / Tartumaa
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.