Subject: FW: Saku, Jälgimäe, Aino - kinnistu juurdepääs + JuTa perspektiivne 2+2
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 07:04:59 +0300

Palun reg

From: Vahur Kliimand <[email-masked]>
Sent: Friday, March 29, 2024 11:30 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Jaano Vink <[email-masked]>; Valter Kliimand 
<[email-masked]>
Subject: Saku, Jälgimäe, Aino - kinnistu juurdepääs + JuTa perspektiivne 2+2

Tere Krista

Teemaks Saku vallas Jälgimäe külas paikneva Aino kinnistu [71801:001:1822] 
juurdepääsu lahendus.

1 - Meie 9.02.2024 kohtumisel leppisime kokku järgnevates punktides

*	1.1 - Täpsustame, kas Aino kinnistu juurdepääsuna soovime...

*	1.1 - ainult parem-sisse parem-välja lahendust või
*	1.2 - parem-sisse parem-välja ja ka vasakpööret.

*	Kui soovime vasakpöördega juurdepääsu lahendust, siis on vaja esitada 
läbilaskvusarvutus.

*	1.2 - Juurdepääsu lahendamisel arvestame Juuliku-Tabasalu tee 
perspektiivse 2+2 lahenduse põhimõtetega.

*	1.3 - Eeltoodule lisaks esitame naaberkinnistute kohta koostatud DP-de 
info.

2 - Eeltoodu alusel sai koostatud järgmised joonised

*	2.1 - Eskiis 1

*	2.2 - JuTa perspektiivse 2+2 lahenduse kohendamine Aino kinnistu juures, 
sealhulgas...

*	Joonis 1 - JuTa persp. 2+2 lahendus [2013.a projekteeritud].
*	Joonis 2 - JuTa persp. 2+2 lahendus, mida on kohendatud vastavalt 
olemasolevale mahasõidule.
*	Joonis 3 - JuTa persp. 2+2 lahenduse ja kohendatud lahenduse võrdlus.

*	2.3 - Naaberkinnistute detailplaneeringud

*	Eelnimetatud joonised paiknevad järgmisel lingil:

*	Link - 
https://www.dropbox.com/scl/fo/tu8mx7shvujnkab4g9a5e/h?rlkey=no41lcbx20j1j1onbik2xvc4y 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/tu8mx7shvujnkab4g9a5e/h?rlkey=no41lcbx20j1j1onbik2xvc4y&dl=0> 
&dl=0

3 - Eeltoodu jooniste kommentaarid

*	3.1 - Aino kinnistu juurdepääs on projekteeritud parem-sisse parem-välja 
juurdepääsuna.

*	3.2 - JuTa perspektiivset 2+2 lahendus on kohendatud vastavalt 
olemasolevale mahasõidule.

*	3.3 - Aino kinnistule projekteeritav tööstus- ja laohoone ei takista JuTa 
perspektiivse 2+2 lahenduse, mida on kohendatud olemasoleva mahasõidu järgi, 
väljaehitamist.

4 - Kuidas edasi?

Soovime esitada KOV-ile PT taotluse Aino kinnistule tööstus- ja ärihoone 
püstitamiseks.

KOV-iga jäi kokkulepe, et enne taotluse esitamist teeme koostööd TRAM-iga ja 
leiame põhimõtteliselt sobiva juurdepääsu lahendus.

Kui koostöös TRAMiga on sobiv juurdepääsulahendus leitud, on KOV valmis 
hoone püstitamise taotlust edasi menetlema.

Lp Krista - kas Aino kinnistu eskiis 1 on põhimõtteliselt sobiv?

Kui jah, saadan eskiisi 1 KOV-ile hoone püstitamise PT taotluse 
menetlemiseks.

Palun vastake käesolevale e-kirjale e-kirjaga. Pole vaja väljastada TRA 
ametlikku seisukohta.

Kui KOV jätkab menetlusega, saadab KOV TRA-le ametliku pöördumise.

Kui on küsimusi, palun anda neist märku.

Parimat

Vahur Kliimand // Projektijuht

Ehitusõigus OÜ, Asula 3, 11312 Tallinn, Eesti
Tel.: +372 600 1363, GSM: +372 518 3958
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<http://www.ehitusoigus.ee/> http://www.ehitusoigus.ee

Sent with 
<https://tryshift.com/?utm_source=SentWithShift&utm_campaign=Sent+with+Shift+Signature&utm_medium=Email+Signature&utm_content=General+Email+Group> 
Shift