Subject: Re: (LKLUS-399938) Vastus Teie pöördumisele: Re: (LKLUS-398793) PROOV numbrimärgi taotlus
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 14:12:10 +0300

Tere

Manuses PROOV numbrimärgi taotlus.

Lugupidamisega

Andres Mets

Kuupäeval esmaspäev, 01. aprill 2024 at 13:51, kirjutas Transpordiameti 
klienditugi <[email-masked]>:

Tere taas

Palun lisage need andmed avaldusele,digiallirjastage ja saatke meile uuesti.

Muretult kohale!

Kaidi Raudsepp
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Tere

Kontaktisik : Andres Mets ( isikukood 37110062223 )
E-mail: [email-masked]
tel.nr 53405489
Tallinna büroo
Termola OÜ tasus täna riigilõivu
Lugupidamisega
Andres Mets

Kuupäeval esmaspäev, 01. aprill 2024 at 10:53, kirjutas Transpordiameti 
klienditugi <[email-masked]>:
Tere
Tänan Teid pöördumise eest
Palun lisage avaldusele ka kontaktisik,tema meil ja telefoni number,samuti 
büroo,kust soovite numbrid kasutusele võtta ja info riigilõivu tasumise 
kohta.

Muretult kohale!
Kaidi Raudsepp
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

Tere
Soovin ettevõttele Termola OÜ reg nr 10545060 ( tegeleb sõidukite müügiga ) 
taotleda teisaldatav registreerimismärki (PROOV-märk) katekooriad M1 , N1 , 
O1 , O2
Lugupidamisega
Andres Mets
53405489