Subject: Kiili vald, Luige alevik - puu vajunud vastu posti
From: "Sigrid Lauring" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 08:25:40 +0200

Tere

Kiili vallas, Luige alevikus, Susi kinnistul (30402:001:0071) on puu
vajunud vastu tänavavalgustusposti.

Lugupidamisega

Sigrid Lauring

heakorra järelevalve spetsialist

Kiili Vallavalitsus

679 0244

[email-masked]

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult  ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.