Subject: Mäeveski kinnistu Misso-Kiviora tee veeres
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 12:37:17 +0200

Tere!

Palun infot tee kaitsevööndi piirangute osas Võrumaal, Siksälä külas
Mäeveski kinnistul (46801:003:0155).

Kinnistu piiril kulgev Misso-Kiviora kruusakattega tee on vähese
kasutatavusega – päevas u 20 sõidukit.

Kinnistu piir on teepervest 5m kaugusel. Naaberkinnistul kasvavad iidsed
puud asuvad teepervest vaid mõne meetri kaugusel.

Soovin Mäeveski kinnistule rajada viljapuude ja marjapõõsaste aiandi ja
plaanin selle kaitseks rajada loomavõrgust aia ja heki.

Teed hooldava kohaliku ettevõtja sõnul on 5m täiesti piisav kaugus ja ei
sega tee hooldamist.

Kui kaugele teepervest võin rajada võrkaia ja kui kaugele istutada
kreegiheki?

Parimatega

Aimur Kruuse

56455150