Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 16:07:33 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00922 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Haava küla, Toriserva tee 9 
(Asfalditehas) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekti kohaselt on ligipääs kavandatud 
detailplaneeringust erinevalt. Ehitusprojekti kohaselt on ligipääs 
kavandatud 42 Kärkna-Kobratu teelt (kü tunnus 79403:002:0046), kus maha- ja 
pealesõit on ohtlikumad kui 3 Jõhvi-Tartu-Valga teelt (kü tunnus 
79403:002:0127). Alal on ka kehtiv detailplaneering, mille kohaselt tuleb 
ehitada uus ristmik detailplaneeringu lõunapoolsest osast 3 
Jõhvi-Tartu-Valga teel. Lisan lingi kehtivale detailplaneeringule, kus on 
Maanteeameti poolt välja toodud tingimused (vt detailplaneeringu 
seletuskirja lk 28). 
https://gis.tartuvald.ee/dokumendid/Detailplaneeringud/DP_2006_46/planeering/

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26924956>  (menetlus nr: 
416062), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister