Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 10:26:59 +0200

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/01427 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
Kiviringi tee// Laulasmaa-Lohusalu kergliiklustee L2// L3// L4// L5// L6// 
L7// Laululinnu// Lepo Sumera tee// Metsalinnu// Männioru tee// Rahuranna 
tee (Laulasmaa Lohusalu tee 1. etapp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1 Pädev asutus esitab ehitusloa 
eelnõu vajaduse korral kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26925499>  (menetlus nr: 
415671), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (LY PIHEL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister