Subject: P23119_Aindu_aiad | Projekteerimistingimuste taotlemine, Aindu tee ristmik
From: "Ivo Vallas" <[email-masked]>
To: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
Cc: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 18:45:16 +0200

Tere,

Oleme koostamas projekti „Aindu aiad“, tellijaks ODA OÜ.

Sellega seoses taotleme projekteerimistingimusi ristmiku ümber 
porjekteerimiseks riigitee nr 50 Viljandi tee (km 1,3) ja katastriüksuse 
Küüni (71501:002:0212) ristmik (ka Aindu tee nr 7150115).

Lahendusest

*	Seoses planeeritud kinnistu sisese busside liikumisega on vajadus ristmik 
ümber ehitada, et buss saaks ohutult ristmikul manööverdada.

Manuses

*	P23119_PP_TL-4-02-01_ver4_240301.pdf

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/