Subject: FW: Sõmeru lisaküsimus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:38:16 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 1:36 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Urmas Makrjakov <[email-masked]>
Subject: Sõmeru lisaküsimus

Tere,

meie küsimusele Sõmeru kaubanduskeskuse TL-projekti kaheks osaks jagamise 
kohta olete vastanud 18.03.24.

Täname vastuse eest.

Vastuse kokkuvõte on toodud viimases lauses:

"Lähtudes eeltoodust ei saa Transpordiamet nõustuda etapiviisilise 
teede-ehitusega."

Siin on tegu eksitusega, me ei ole taotlenud etapiviisilist teede-ehitamist.

Taotlesime antud DP raames kahe eraldi PP koostamist, mida menetletakse 
eraldi, selleks, et saada kätte kiirendatud korras kaupluse hoone 
ehitusluba, teed ja platsid ehitatakse valmis üheaegselt.

Meie küsimus on järgmine: "Kas Sõmeru kaubanduskeskuse ol. ol. DP raames on 
lubatud koostada kaks eraldi TL-PP-projekti:

1. kaupluse hoonele, parklale, sissesõidule ringilt,

2. Näpi tee teele?"

Ilmnenud eksitusega seoses, palume meie küsimus uuesti läbi vaadata.

Lugupidamisega

V. Truutsi

TL-osa koostaja

58398659