Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus - Päästeharjutused 22.-23.mai Pärnu Papiniidu silla kõrval
From: Mihkel Uueküla <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 10:59:35 +0200

Tere

Saadan liiklusvälise tegevuse loa taotluse kooskõlastamiseks. Taotlus
kirja manuses.

Eesti päästemeeskonna (EDRT) varingupääste meeskond (EST-USAR) viib
22.-23.mail 2024 Pärnus Papiniidu raudteesillal läbi päästeharjutused
(köitega laskumine veesõidukisse). Harjutuste käigus ei kasutata
maanteesilda (Uussild) tehnika parkimiseks ega muudeks harjutusega seotud
tegevusteks. Kuna maanteesild asub vahetult raudteesilla kõrval, siis
päästjate tegevus võib köita liiklejate tähelepanu ning sellega seoses
palume harjutuste toimumise ajaks maanteesillal piirkiirust
elektrooniliste liiklusmärkide kaudu vähendada (22.05 ajavahemikul
12:00-18:00 ja 23.05 ajavahemikul 10:00-17:00).

Raudteesilla kasutamiseks omanikult kooskõlastus olemas.

Lugupidamisega

Mihkel Uueküla

Päästetöö büroo

nõunik

mob: +372 5301 7388 (444)

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Kevade 10 | 80013 Rapla

 <http://www.rescue.ee/> www.rescue.ee

 <http://www.facebook.com/paasteamet> http://www.facebook.com/paasteamet

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>