Subject: 9-3/474-3 Re: Mõisa tee kraavitruup : vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 13:33:46 +0200

Tere

Maves oü poolt tehtud uuringu kohaselt: järve väljavool on ette nähtud 
toimuma läbi Tallinn – Narva maantee all oleva truubi. Truubi suudme juures 
asub ka järve vana regulaator. Järv suubub Kroodi ojja (VEE1089100), mis 
omakorda suubub Muuga lahte. Kahtlustatavalt voolab osa veest järvest välja 
mööda vana süsteemi, mistõttu veetase alaneb suhteliselt kiiresti. Kui 
väljavool suletakse püsib veetase kõrgemal ning suvisel kuival perioodil on 
aurumise mõju järve veetasemele vähem tuntav. Lammutatakse betoonist 
regulaatori rajatis. Selle taga olevad torud tamponeeritakse veetihedalt 
vähemalt 25 m sügavuselt. Likvideeritud osa kaetakse veetiheda pinnasega 
(moreen, savi) vähemalt kahe meetri paksuselt. Pealmine kiht haljastatakse 
või viimistletakse muul viisil.

See osa kuulub samuti riigile.

Panen manusesse ka uuringu.

Lugupidamisega

Triin Uudeväli

peaspestialist

Maardu Linnavalitsus

Tere,

Täname pöördumast. Käisin antud truupi kohapeal vaatamas koos hooldajaga ja 
kevadel vaatame selle täpsemalt üle kui veidi kuivem aeg.

Hetkel ei anna seal kahjuks miskit puhastada. Kui kevadel selgub et lülid on 
nihkes või vajunud siis vajadusel vahetame truubi välja.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

  <http://email.mg.maardu.ee/o/eJxEzj1OxDAQR_HTxB3ReP7-SuFiBRTbcoMJM9mNhDcrx9wfIQr6p6ffpT3vR5cP-5Jheh3Wrm81MkqB08rBfxZn1WfvialwcveKZEiRIBRjSigMCqwr1Moi0We3VyYOBPbeAyHNWSisa1YCZUqZp0DtNjeRrt-zmWt2nnKzl13rhFfMC2PdiFVizAsAlS1OgeTPOgeKE95dr_tjO6ZAo8vjfB5dd2k2foejXv7bnwAAAP__1h9A6A>