Subject: Mahasõidu kooskõlastamine
From: "Tarmo Meus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 17:31:50 +0200

Tere

OÜ LignaMets soovib jagada Vikipalu kinnistu (14001:002:0321) neljaks 
maatulundusmaa üksuseks, millest ühe võimalik tuleviku otstarve oleks 
transpordimaa. Kohalik omavalitsus on andnud põhimõttelise nõusoleku 
selliseks jagamiseks. Selleks, et saaksime kohaliku omavalitsuse nõusoleku 
maakorralduse alustamiseks on vajalik Transpordiameti nõusolek planeeritud 
maakorraldusele. Eelkõige lähtuvalt Vahetee üksuse asukohast, kui 
võimalikust tulevasest transpordimaast, mahasõiduga  Raudoja - Vikipalu - 
Kehra teelt.

Algatatud maakorralduskava manuses.

-- 

Tarmo Meus
Metsaülem

mob: +372 5042798

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zHZMSQeDXgCSXfkdqF3IGfx9JhVx8jdSYWIRQgdq3U-YFH7TnpANTIgFGlXSRYEEw74-vaTbw>