Subject: Metsamaterjali ladustamine
From: "Gunnar Soodla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 08:53:05 +0200

Tere.

Transpordiameti poolt kontrollimise käigus avastatud rikkumised
metsamaterjali ladustamiskohta riigiteel 11199 Põllküla  - Madise 5.6-5,7
kilomeetril on kõrvaldatud.

Vabandan,et tekitasime tüli ja rikkusime märkide paigaldamise korda.
Materjali kauguse teest määras traktorist silmamööduliselt ja kahjuks
eksis.

Tark Tee kaardirakenduse teavitamisest ei olnud teadlik ja ei leidnud
sellele viidet ka lepingus.

Järgmisel korral olen märkide paigaldamisel hoolsam ja kontrollin
materjali kaugust teest. Veelkord vabandust!

Lisan manuses pildid hetkeseisust.

Lugupidamisega

Gunnar Soodla

OÜ Starforest

5032632