Subject: Teade Kurna-Tuhala tee T2
From: "Sigrid Lauring" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 15:45:49 +0200

Tere

11115 Kurna-Tuhala tee T2 lõigul on ohtlikud puud, mis tuleb eemaldada,
sest võivad kukkuda teele. Lisan manusena juurde pildi.

Lugupidamisega

Sigrid Lauring

heakorra järelevalve spetsialist

Kiili Vallavalitsus

679 0244

[email-masked]

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult  ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.