Subject: FW: Põlluvälja detailplaneering
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 08:46:03 +0200

Palun reg

From: Riina Rand <[email-masked]>
Sent: Monday, March 18, 2024 8:44 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Põlluvälja detailplaneering

Tere

Raasiku Vallavolikogu 12. aprill 2022. a otsusega nr 15 algatati Igavere
külas Põlluvälja detailplaneering (kirja lisas).

Transpordiameti 25.05.2022  nr 7.2-2/22/10044-2 kirjas oli üks
seisukohtadest, et täiendavaid ristumiskohti riigiteelt mitte planeerida.
Seega ainus võimalus on juurdepääs kavandada Metsaserva teelt, mis on
eraomandis.

Tänasel päeval on detailplaneeringu algatamisest peaaegu kaks aastat
möödas ja Metsaserva tee omanikega kokkulepet ei ole sõlmitud.

Igavere küla antud piirkond on Raasiku valla üldplaneeringu järgi
tiheasustusala. Kui vaadata olemasolevaid ristumiskohti enne Aruküla, siis
on need olemas järgnevatel kinnistutel: Kivimardi, Mardisalu, Ingumardi
tee ja lisaks Vääri tee on seotud kehtestatud planeeringuga, mille alusel
on ristumiskoht olemas.

Soovin täpsustada, kas Transpordiameti seisukoht on sama, mis 25.05.2022.a
kirjaga või on siiski võimalus, et Transpordiamet lubab Põlluvälja
detailplaneeringu ristumiskohta riigiteelt planeerida?

Lugupidamisega

Riina Rand

Haldus- ja ehitusosakonna juhataja