Subject: Küla ja kihelkonna siltide vale asukoht Karuse kihelkonnas.
From: "Meelis Malk / EELK" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 09:59:40 +0200

Tere.

Pöördun Teie poole küsimusega, et kelle poole peaksin pöörduma, kui olen 
avastanud, et
1) küla algust tähistav silt on küll õigel kohal aga vale küla nimega?

2) Samuti olen avastanud, et ka kihelkonna ajaloolist piiri tähistav silt on 
vales kohas.
3) Kihelkonna ajalooline(tegelik) piir on tähistamata.

1)Tegemist on Kiska küla algusega maanteel nr. 16180 ja seda Kalli risti 
poolt tulles. Seal oli ennem kenasti õige silt aga see asendati uuega ja 
vale nimega. Ennem oli Kiska ja nüüd Tuhu. Panen ka juurde maa-ameti kaardi 
antud külaga. Tuhu küla jääb sellest paigast ikka väga kaugele.

2)Sellest samast kohas algab ka Karuse kihelkond mille üks osa on Kiska 
küla. Aga hetkel on need ajaloolise (tegeliku) piiri tähistamise sildid 
(pruunid) samuti vale  koha peal. Nimelt keset seda pikka sirget ehk nn 
lennuvälja. Seal ei ole mingit seost õigete külapiiridega.

3) Paadrema jõel Paatsalu sillal maanteel nr. 19101 on puudu 
ajaloolised(tegelikud) kihelkondade piire tähistavad pruunid sildid.

Igal juhul minu tagasihoidlik soov oleks, et need sildid kihelkonna piire 
tähistavad sildid saaks oma õigesse kohta nii Kiska küla alguses, kui ka 
Paadremaa jõel ja samuti vale küla nimega silt saaks vahetatud õige vastu 
(Tuhu vs.Kiska).

Palun andke teada, et kelle poole peaksin selles küsimuses pöörduma.

Lugupidamisega

Meelis Malk
EELK Karuse Margareeta koguduse diakon