Subject: FW: T15 eskiis ja üldplaneering
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 12:45:22 +0200

Tere, Anne

Palun registreeri, pean vastama ametliku kirjaga. Võiks siduda Rapla valla
üldplaneeringu menetlusega.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Cerly-Marko Järvela <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 8:52 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>; Anna Palusalu
<[email-masked]>; Valdo Jänes
<[email-masked]>
Subject: T15 eskiis ja üldplaneering

Tere.

Kavatseme Rapla valla üldplaneeringu lähiajal kooskõlastusringile saata ja
sellega seoses uurin, kas Transpordiametis on tehtud mingeid otsuseid
tolle 2020. aastal koostatud Skepast&Puhkimi eskiis edasise saatuse osas
ning plaane, kunas T15 projekteerimine ette võetakse. Transpordiameti
väljapakutud trassikoridorile tegid maaomanikud mõned
kohendamisettepanekud, mis üldiselt tundusid ka ameti seisukohalt
vastuvõetavad olema (peale tolle Purila ristist Tallinna poole jääva
ökodukti piirkonna, kus alternatiivi pakkumisest loobume). Olen tänulik
kui annate teada.

Cerly-Marko Järvela

Rapla vallaarhitekt

+372 506 1360