Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 15:31:45 +0200

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/23153 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Poka küla, Poka tee 30a (Abihoone) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kavandatakse juurdepääsu riigimaanteelt. 
Palume Transpordiameti arvamust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26916611>  (menetlus nr: 
394922), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister