Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse projekteerimistingimuste andmise otsuse eelnõu esitamine arvamuse avaldamiseks (RMK Eivere REK 2024)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 11:10:01 +0200

Reg nr: 6.1-1/8474-3
Reg kp: 12.03.2024

Maaparanduse projekteerimistingimuste andmise otsuse eelnõu esitamine 
arvamuse avaldamiseks.

Lugupidamisega

Kristi Torp
peaspetsialist
Paide esindus
Ida regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]
+372 5866 6149
Pärnu tn 58, Paide 72712 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.