Subject: Palume kooskõlastada sündmuse korraldamine ja piirkiiruse alandamine: 30.06.24.
From: Marko Torm <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Date: Sat, 9 Mar 2024 16:35:19 +0200

Austatud Transpordiameti esindaja.

Rakvere Maraton MTÜ soovib *30.06.24 kell 12.00-14.00* korraldada Võsul,
Lääne-Virumaal, rahvaspordi sündmust "Südasuve Challenge - Võsu". Osaleb
500-600 inimest.
Avaliku ürituse loa taotlus esitatakse Haljala Vallavalitsusele.

Palume Transpordiametil võtta teadmiseks ja vajadusel teha meile
ettepanekuid sündmuse ohutumaks läbiviimiseks.
Loodame teie asutuse* kooskõlastusele sündmuse läbiviimisel, *mis on valla
poolt ka eeltingimuseks avaliku ürituse loa väljastamisel.

Sündmusele tellitakse turvaettevõtte G4S esindajad liiklust reguleerima ja
osalejaid julgestama. Liiklust motoriseeritud sõidukitele ei suleta.
Kaasatakse vabatahtlikke sündmuse läbiviimisesse. Liiklusmärgistuse tagab
Signaal Rakvere OÜ. Politseid, Keskkonnaametit ja Päästeametit teavitatakse
sündmuse toimumisest. *Transpordiametilt taotleme luba maanteelõigul
piirkiiruse alandamiseks (50 km/h). *Liiklusskeem on manuses.

Lisatud* liiklusskeem.*

Heade soovidega.

Marko Torm
Rakvere Maraton MTÜ
+372 533 64 289