Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 11:31:47 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02612 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Abaja küla, Aabe// Abaja-Mere// 
Abaja-Ranna// Kihelkonna metskond 555// Kõlu// Latika// Mihkli// Nuku// 
Nurme// Põllumäe// Tiiru// Kuremetsa küla, 123// 385// Põllumetsa// Oju 
küla, 21182 Viki-Kurevere tee// Pajumõisa küla, 21102 
Mustjala-Kihelkonna-Tehumardi tee// Jasmiini// 578// Kivimäe// Kungla// 
Laasinurga// Lõhmuse// Maantee// Mineraali// Paju// Pajumõisa külatee// 
Pajusoo// Piirimetsa// Rehe// Teistra// Viki-Pajumõisa tee// Rootsiküla, 
Kuusiku// Ligi-Mati// Pääsukese// Varkja küla, 133// 66// 9// Kooli// 
Peetri// Reediku// Tooma// Tooma-Andruse// Viki küla, 78 
Kuressaare-Kihelkonna-Veere tee// 126// 18// Virita küla, Kihelkonna-Virita 
tee// Kiriku// Sepa// Sireli// Uue-Vastla// Vastla// Ärma (Varkja 42 
meetrine radaritorn) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912799>  (menetlus nr: 
419761), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister