Subject: Vägeva tee 2, rae vald tehnilised tingimused autokeskuse projekteerimiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:04:33 +0200

Tehniliste tingimused Vägava tee 2 kinnistule autokeskuse
projekteerimiseks

Projekteerime Capital Mill OÜ tellimusel Vägeva tee 2, Rae vald kinnistule
autokeskuse projekti.

Paluks väljastada tehnilised tingimused projekti koostamiseks.

Autokeskuse eskiisprojekt on võimalik alla laadida siit -
https://www.dropbox.com/scl/fo/6gihl3ls3yihc86iwl96w/h?rlkey=a51r085h15vlj
yfhjvwunpwwn
<https://www.dropbox.com/scl/fo/6gihl3ls3yihc86iwl96w/h?rlkey=a51r085h15vl
jyfhjvwunpwwn&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Ivar Kartusov

IK Projektijuhtimise OÜ

Projektijuht

50 25248

[email-masked]