Subject: FW: IP5987 Sangaste PAJ väljaviigud, 2.etapp, Vidrike fiider, Otepää vald
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 14:43:55 +0200

registreerimiseks

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 6, 2024 11:19 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: IP5987 Sangaste PAJ väljaviigud, 2.etapp, Vidrike fiider, Otepää
vald

Tere!

Rääkisime telefoniteel ning lubasin saata küsimuse probleemist.

Nimelt Männiku ja Sontsu kinnistuomanikud soovivad antud maakaablit
„tõsta“ TRAM maale kraavi. Praegune projekteeritud maakaabli asukoht on
kraavi ülemisest piirist min 1,2m kaugusel, kohati ka rohkem erakinnistul.

Kas üldse võib või mis tingimustel võib maakaablit paigaldada TRAM maale
kraavipõhja (antud väljavõte kohast on manuses). Kuna sellekohane pikkus
on üle 400m, siis tuleks ka vahekaevikud teha. Pragusel korral tuleks
kaevikuid ca 2-3 tk.

Teginmaakaabli siniseks paksuks jooneks 1W2.

Kinnistuomanikel on plaanis teekaitsevööndisse maju ehitada  (järve ja tee
vahele), Kas nad võivad, või mis on neile tingimused?

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.