Subject: FW: Taotlus bussipeatuste rajamiseks Mustvee vallas
From: "Janar Taal" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Kalev Karu" <[email-masked]>, "Raul Tammela" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 14:08:34 +0200

Tere

Palun suunata see teema kooskõlastuse üksusele menetlemiseks.

Parimate soovidega

Janar Taal

From: Kalev Karu <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 2:05 PM
To: Janar Taal <[email-masked]>
Cc: Piret Kaur <[email-masked]>; INFO <[email-masked]>
Subject: Taotlus bussipeatuste rajamiseks Mustvee vallas

Tere!

Mustvee Vallavalitsuse poole on pöördunud 2 piirkonna esindajad, kes on 
soovinud uute bussipeatuste  rajamist. Jõgevamaa Ühistranspordikeskus on 
heaks kiitnud võimalikud peatuste asukohad.

Mustvee vallas kõrvalmaantee  13161  Lohusuu – Maetsma tee äärde Vadi  külas 
8,145 km (BL: 58.988529, 26.973299) endise Vadi kooli on kohalikud soovinud 
bussipeatuse rajamist.

Sama tee 3,1 km Separa külas (BL: 58.964424, 27.034216) on kohalikel 
elanikel soov saada bussipeatus.

Mõlemas piirkonnas on head tingimused bussipeatuste rajamiseks (kõrvalteede 
ristumised.)

Palume  väljastada luba ja tingimused bussipeatuste rajamiseks

Lugupidamisega

Kalev Karu

majandusspetsialist

5054944

Mustvee Vallavalitsus