Subject: FW: Mardika mü DP materjalid hinnangu andmiseks
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 13:50:00 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, March 8, 2024 1:45 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Mardika mü DP materjalid hinnangu andmiseks

Tere Krista

Kasutan koostöö võimalust ning saadan Ülgase küla Mardika maaüksuse 
detailplaneeringu seletuskirja ning joonised 4 ja 5 Teile hinnangu 
andmiseks.  Detailplaneeringu seletuskirja on täiendatud Transpordiameti 
02.11.2023. a kirja nr 7.2-2/23/5493-4 märkuste alusel. Kiirema ülevaate 
saamiseks on seletuskirja täiendused näidatud sinise tekstiga (viimase 
punkti nr 15 all). Palun vaadake materjalid üle ja andke teada, kas 
täiendused on sobilikud ja piisavad ning kas vald võib planeeringu 
Transpordiametile ametlikult kooskõlastamiseks edastada.

Head soovides

Janne Vaine

planeerija

56 907 858

Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ