Subject: Reklaam Saaremaa Loomaaed
From: "SAAREMAA ZOO" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 13:38:01 +0200

Tere,

Olen Mirge Aege, Saaremaa Loomaaia juhataja, kirjutan Teile Saaremaa valla 
soovitusel.
Nimelt oleme otsimas enda ettevõttele statsionaalset välireklaami kohta. 
Vesteldes Saaremaa vallaga, pakkusid nemad välja transpordiametile kuuluva 
teeäärse katasrti numbriga 63401:001:0362.

Kas Saaremaa Loomaaial oleks võimalik enda kuludega paigaldada antud 
kinnistule mõistlikusse kohta, loomulikult Teie tingimustel, endale 
statsionaalne reklaam, mis juhataks inimesi Saaremaa Loomaaeda?

Panen manusena kaasa ka pildi, kuhu mõtlesime, et reklaampind võiks sobida.

Kui kiri peaks edasi liikuma kellelegi teisele, siis oleksime tänulikid, kui 
saaksite Meie kirja edasi saata õigele inimesele.

Jääme Teie vastust ootama ja oleme avatud läbirääkimisteks, kuidas ja kas 
oleks selline plaan mõeldav.

Mirge Arge
Saaremaa Zoo juhataja.
+372 56945003