Subject: Teade Sausti-Kiili tee kohta
From: "Sigrid Lauring" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 14:29:53 +0200

Tere

Kirjutan seoses Sausti-Kiili teel toimuva võsalõikusega. Töid teostatakse
juba mitmeid päevi, aga oksad, mis lõigatakse ära traktoriga, kukuvad tee
peale. Oksad tuleks koheselt peale lõikust tõsta tee pealt ära, et need ei
takistaks autode liiklemist ning ei tekitaks liiklusohtlikke olukordi.
Palume tööde teostamise ajal kohe väljaulatuvad oksad tee pealt ära
korjata. Lisan juurde pildi, kus töid täpsemalt teostatakse.

Lugupidamisega

Sigrid Lauring

heakorra järelevalve spetsialist

Kiili Vallavalitsus

679 0244

[email-masked]

Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult  ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.